Bonus - návod
Počítadlo her GC2 – popis
1. Konektory
-
CON1 = 6 pinový konektor pro mechanické počítadla
-
CON2 = 6 pinový
konektor pro žárovky a nulovací tlačítko
-
CON3 = 2 pinový konektor (testovací)
-
CON4 = 3 pinový konektor vstupní (impuls z VHP,
+12V, GND)
2. Jumpery
-
-
JP2 = volba konstanty K
3. LED diody
-
LED1 = žlutá, indikace příchozího impulsu z VHP
-
LED2 = zelená, indikace výstupních impulsů na
elmech. počítadla
4. Funkce
Po připojení napájení se žárovky
pro indikaci výhry rozsvítí cca na 30 sekund. Po tuto dobu procesor nereaguje na
příchozí impulsy z výherního automatu (dále VHP).
a) po příchodu každého 50-tého impulsu z VHP probliknou všechny tři
žárovky (had)
b) po příchodu počtu impulsů nastaveného pro první úroveň se rozsvítí
žárovka s logem této úrovni odpovídající. tzn. hráč má na tento nápoj nárok. Po
vydání nápoje personál herny zmáčknutím tlačítka vynuluje čítač (tlačítko je
nutno cca 2 sec. podržet). Pokud hráč nemá o nápoj zájem a pokračuje ve
hře, čítač se dále naplňuje a po odehrání dalších her se rozsvítí tlačítko
s logem odpovídající dalšímu nápoji atd., až po dosažení třetí tj. nejvyšší
úrovně.
Dělící poměr čítačeP lze v určitém rozsahu (max. 2
na 6tou, tj. 64) nastavit pomocí 6 násobného přepínače SW1.
Dále je zde možnost volby konstanty K (K=1, K=2),nastavuje se propojkou JP2, která upravuje počet příchozích
impulsů pro úrovně následovně:
-
první úroveň: I1
=700 +(140 x K)
x P
-
druhou úroveň: I2 = 900 + (180 x K) x P
-
třetí úroveň: I3 = 1000 + (200 x K) x P
Při rozsvícení žárovky dosažené úrovně se ozve akustický
signál:
-
první úroveň = jedno pípnutí, bez opakování
-
druhá úroveň = jedno pípnutí, bez opakování
-
třetí úroveň = jedno pípnutí, s opakováním cca po
10 sec.
Po zmáčknutí tlačítka nulování čítače se tento vynuluje a
zároveň se pošle jeden impuls na elmech. počítadlo té úrovně, která byla
dosažena. Součastně blikne LED indikující impulsy na elmech. počítadla. Počet
bliknutí LED závisí na tom, na které elmech. počítadlo byl impuls poslán:
-
impuls na počítadlo úrovně I1 = jedno bliknutí
-
impuls na počítadlo úrovně I2 = dvě bliknutí
-
impuls na počítadlo úrovně I3 = tři bliknutí
c) při výpadku napájení zůstává aktuální stav počtu
příchozích impulsů v paměti procesoru a po opětovném zapnutí napájení čítač
pokračuje dál od tohoto stavu
d) při rozsvícení žárovek po zapnutí napájení
sirénka 3× pípne (kontrola funkce sirénky)
|